آموزش شبکه وآموزش سیسکو

وبلاگ آموزشی در مورد آموزش انواع شبکه و آموزش سیسکو

آموزش شبکه وآموزش سیسکو

وبلاگ آموزشی در مورد آموزش انواع شبکه و آموزش سیسکو

پروتز لب و برجسته کردن لب

فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

استفاده از ماسک های زیبایی مختلف تاثیر زیادی در حفظ طراوت ،شادابی و زیبایی پوست صورت دارد. طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی افزایش می یابد. در زیر به چند ماسک زیبایی مفید اشاره کرده ایم:

ماسک سیب یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را خرد کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. ماساژ را از پایین گردن شروع کنید و به طرف بالا بیایید. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهید. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون پوست بیشتر شود. حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید.این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود.

ماسک آلوی قرمز هفت یا هشت عدد آلوی قرمز تهیه کنید و هسته های آنها را خارج کنید. سپس آنها را با افزودن ده قطره روغن بادام کاملاً با یکدیگر مخلوط کنید تا به صورت یک ماده خمیری درآید. آنگاه این مخلوط را به مدت بیست دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس با آب بشویید. این ماسک به ویژه در کسانی که منافذ پوستی آنها مثلاً در پوست بینی، باز و زشت منظره شده مؤثر است و پوست را زیبا می کند.استفاده از این ماسک را به افرادی که پوست چرب دارند توصیه می کنیم.

ماسک خیار یک یا دو خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست دقیقه بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نمایید.ماسک خیار تأثیر زیادی در ایجاد طراوت و شادابی و لطافت پوست دارد.

ماسک زرده تخم مرغ به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند. برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.


ماسک آناناس جهت جوانسازی پوست

آناناس تازه                                      دو تا سه برش

روغن زیتون فوق بکر                           3 قاشق غذاخوری

عسل                                           یک قاشق غذاخوری

مواد فوق را بخوبی با هم مخلوط نموده تا مایع نرم ویکدستی حاصل شود.سپس آن را به آرامی باکمک انگشتان خود روی پوست تمیز شسته شده و گردن خود بمالید. اکنون به آرامی دراز کشیده و بمدت 15 دقیقه اجازه دهید تا ماسک اثر خود را بر روی پوست بگذارد.

سپس صورت خود را به آرامی با آب ولرم شسته و در صورت دلخواه با یک نرم کننده مرطوب به آرامی پوست خود را ماساژ دهید.

ماسک جهت رفع چین و چروک

ماسک آناناسی که از مخلوط آب آناناس و دو قاشق غذاخوری پودر بادام شیرین تهیه شده باشد، سبب پاکسازی پوست صورت، رفع چین و چروک و شفافیت پوست می‌‌شود. برای تاثیرگذاری این ماسک بر روی پوست کافی است بگذارید ماسک فوق به مدت 15دقیقه بر روی پوست مانده و سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید. اگر آب آناناس را به مدت 10 دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید سبب تقویت عضلات پوست صورت و رفع خستگی آن می‌‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.