آموزش شبکه وآموزش سیسکو

وبلاگ آموزشی در مورد آموزش انواع شبکه و آموزش سیسکو

آموزش شبکه وآموزش سیسکو

وبلاگ آموزشی در مورد آموزش انواع شبکه و آموزش سیسکو

آموزش تعمیرات موبایل

عنوان : آموزش تعمیرات موبایل

امروز قصد داریم شمارا با یکی از مقاله های آموزش تعمیرات موبایل جالب و صد البته بدردبخور  رو در رو کنیم !!! در این مقاله قصد داریم انواع دلایل کند شارژ شدن انواع گوشی و تبلت رو بررسی کنیم و تا حد امکان روش های رفع آنها را نیز در اختیار شما دوستان گرانقدر قراردهیم ، البته باید ذکر کنم که این مقاله زیاد جنبه تعمیراتی را ندارد ولی می تواند شما را برای رفع مشکلتتان کمک کند و بتوانید علت را پیدا کنید . خوب بریم سراغ مسائلی که شارژر شدن دیوایس رو به تاخیر می اندازند بپردازیم ، با ما باشید از سایت دیجیتال و تلفن همراه دبلیو موبایل …


شارژ ضعیف گوشی

دلیل اول : کابل بی کیفیت یا نا سالم


از کیفیت بالای کابل شارژر و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید و سعی کنید هنگام خرید کابل جنس با کیفیت از فروشگاه معتبر تهیه نمایید . کابل با کیفیت پایین می تواند باعث اختلال در زمان شارژ گردد و حتی ممکن است به باتری و گوشی شما صدمه وارد کند .


ممکن است همیشه آموزش تعمیرات تبلت مشکل از بدنه‌‌ی کابل نباشد و مشکلی در اتصال کابل به گوشی وجود داشته باشد. به قسمتی از شارژر که کابل به آن متصل می‌شود کمی دقت کنید دو دندانه خواهید دید که برای اتصال محکم‌تر کابل به شارژر تعبیه شده است. این دو دندانه به سادگی در شرایطی مانند کشیدن سریع کابل از شارژر خم می‌شوند و به راحتی آسیب می‌بینند. به قسمتی از کابل که به گوشی متصل می‌شود نگاه کنید درون آن دندانه‌هایی می‌بینید که از فلز نرم ساخته شده‌اند تا در زمان استفاده نادرست، درگاه شارژ گوشی شما آسیبی نبیند و تنها کابل دچار مشکل شود.


جهت سالم نگه داشتن کابل حتما در هنگام شارژ سعی کنید از دستگاهتان استفاده نکنید ، این مورد بیشترین صدمه را به کابل شما وارد خواهد کرد .


 


کابل اورجینال شارژر گوشی

دلیل دوم : استفاده از منابع برق مناسب


شارژ کردن گوشی با استفاده از منابعی مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق  USB 2.0 و حتی USB 3.0 باعث کندی در شارژ می شود زیر این منابع حداکثر می توانند تا 0.9 آمپر جریان بدهند و این دلیل باعث کند شارژ شدن می شود .


ویا استفاده از شارژر های بی سیم هم می تواند در کند شارژ شدن دستگاه دخیل باشد ، در حال حاضر پرسرعت ترین روش شارژ استفاده از شارژر خود گوشی با استفاده از کابل می باشد .


شارژر وایرلس گوشی

 

دلیل سوم : استفاده از آداپتور شارژر نامناسب و بی کیفیت


بله درست است آموزش تعمیرات اپل آداپتور شما نیز ممکن است باعث شارژ آهسته شود. تغییر ولتاژ ناگهانی ممکن است باعث آسیب دیدن آداپتور شود و در عملکرد آن مشکل ایجاد کند. آداپتور برای حفظ دستگاه شما از آسیب دیدن در شرایط مختلف ساخته شده و استفاده نادرست از آن مشکلاتی را برای گوشی شما به همراه خواهد داشت.

حتما سعی کنید از یک آداپتور با کیفیت مناسب و اورجینال شرکتی استفاده کنید و از به کار بردن آداپتور های 5-6 هزار تومانی اجتناب کنید و شارژر های فست شارژ هم می تواند به شما در روند شارژ کمک کند .

فست شارژ

 

دلیل چهارم: استفاده از گوشی‌های قدیمی


اگر از گوشی‌های قدیمی استفاده می‌کنید هیچگاه گوشی خود را از نظر زمان شارژ شدن با گوشی‌های امروزی مقایسه نکنید. امروزه پردازنده‌های جدید از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و برخی از گوشی‌ها نیز به قابلیت توربو شارژینگ مجهز شده‌اند. حقیقت این است که راهی جز خرید یک گوشی مدرن‌تر برای شما وجود ندارد و شما با هیچ وسیله‌ای این فقدان سخت‌افزاری را نمی‌توانید جبران کنید.

گوشی های قدیمی نوکیا

 

دلیل پنجم : عدم استفاده از باتری با کیفیت مناسب


یکی از دلایلی که باعث کندی روند شارژ می شود باتری با کیفیت پایین می باشد . بهتر است باتری سالم و با کیفیت ساخت بالا و اصلی تهیه کرده و جایگزین باتری فعلی نمایید ، اگر باتری شما غیر قابل جداکردن است حتما  آن را به یک مرکز تعمیراتی و خدماتی معتبر بسپارید .

می توانید اصل بودن یا تقلبی بودن باتری را با استفاده از مقاله چگونه باتری اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ شناسایی کنید .

باتری فیک

 

دلیل ششم : اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه

pos7


شاید صفحه‌نمایش اصلی‌ترین مصرف‌کننده شارژ موبایل شما باشد ولی باید نگران اپلیکشین‌های فعال در پس‌زمینه نیز باشید. برخی این اپ‌ها به صورت پیوسته در حال استفاده از شارژ هستند و اگر در زمان شارژ فعال باشند سرعت شارژ شدن گوشی را کاهش می‌دهند. مشکل وقتی شدیدتر می‌شود که یک اپ مشکل‌دار هم مصرف باتری و هم عملکرد گوشی را مختل کند.


خوشبختانه اندروید در مدیریت منابع سیستم در حال پیشرفت است. بهترین راهی که به شما پیشنهاد می‌شود نصب یک تسک منیجر خوب و بررسی اپلیکیشن‌های اجرا شده است. پس از بررسی اپ‌ها توسط تسک منیجر، اپ‌های مشکل‌دار را پاک کنید و شاهد افزایش سرعت شارژ شدن آموزش تعمیرات موبایل گوشی باشید.

 

دلیل هفتم : خراپ شدن پورت یو اس بی


ممکن است به دلیل استفاده مکرر پس از مدت زمانی پورت یو اس بی با اختلال مواجه گردد که نیاز است پس از تست و پاک سازی آن نتیجه را بررسی کنید و اگر مشکل پایدار بود اقدام به تعویض پورت یو اس بی کنید .

usb port samsung

 

دلیل هشتم و دلیل آخر  : مشکل از خود شماست !!!